Schimb de produse Potrivit Legislaţiei
în vigoare, returnarea/schimbarea produselor comandate este posibilă în termen de 14 zile
calendaristice de la data recepţionării comenzii efectuate, fără perceperea de
penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Pentru a
se returna un produs in vederea schimbului, este obligatoriu ca RohBoutique să fie notificat de către
Client în termen de 14 zile calendaristice de la data de la recepţionarea
produselor prin orice metoda. Telefon: 021.352.48.02 sau 0763.944.755, adresa de
e-mail contact@rohboutique.ro. Coletul de
retur va fi expediat la adresa societăţii din Buftea, Str. Mihai Eminescu, Nr.
53 A, Jud. Ilfov. Pentru produsele expediate prin Fan Courier, returul si schimbul
vor fi facute tot prin Fan Courier. RohBoutique va transmite curierului
solicitarea de ridicare colet. Daca clientul apeleaza la o
alta firma de curierat in afara de Fan Courier, acesta va suporta in mod
direct taxele de transport in momentul predarii coletului. Produsele
din categoria " Body" nu se returneaza/schimba! Pentru schimbul de produse
cheltuielile de returnare sunt suportate de RohBoutique daca returul se va face
prin aceeasi firma de curierat (exceptie facand localitatile cu Km
suplimentari) prin care a fost expediat coletul, in cazul in care returul se va
face printr-o alta metoda sau curierat, cheltuielile de returnare sunt
suportate de către Client. Schimbul de produse gratuit este permis o singura data. "Schimb se intelege prin comandarea unuia sau mai
multor produse de aceeasi valoare sau mai mare decat cel/cele returnate. In
cazul in care va fi necesar sa vi se mai restituie o parte din suma achitata
anterior nu se va mai considera schimb de produse, ci retur", iar taxele de transport vor fi suportate de client. Produsele
cumpărate se vor returna cu etichetele intacte. În cazul în care integritatea produselor a fost afectată, RohBoutique
îşi rezervă dreptul de a nu face schimbul de produse, acesta
fiind trimis înapoi către client. Clientul care
a notificat RohBoutique are responsabilitatea de a se asigura că produsele la
care a făcut referire vor ajunge la sediul societăţii în termen de 14 zile
calendaristice de la data expedierii notificării, în caz contrar RohBoutique va
considera cererea ca nefondată/invalidă. Dacă
RohBoutique nu va putea înlocui produsul, în cazul în care clientul a comandat
greşit mărimea acestuia, societatea va putea oferi Clientului alt produs de
aceeaşi calitate şi valoare, doar cu acordul acestuia.
rohboutique.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.